در راستای بومی سازی تجهیزات و دستگاه های وارداتی؛ مرکز تحقیقات سایپا از تیم مکاترونیک پارس خودرو تقدیر کرد

در راستای بومی سازی تجهیزات و دستگاه های وارداتی؛ مرکز تحقیقات سایپا از تیم مکاترونیک پارس خودرو تقدیر کرد

طی مراسمی با حضور مهندس رادمنش مدیرعامل مرکز تحقیقات سایپا، مهندس ترابی معاونت تولید و پشتیبانی پارس‌خودرو و جمعی از مدیران مرکز تحقیقات سایپا از تیم مکاترونیک پارس‌خودرو تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پارس‌خودرو،در این مراسم که در مرکز تحقیقات سایپا برگزار شد مهدی رادمنش با اهداء لوح تقدیر از زحمات اعضای تیم پارس خودرو آقایان یزدی، ضابطیان و اصانلو تشکر و قدردانی کرد و گفت: مرکز تحقیقات سایپا علاقمند است از این تیم و ظرفیت های موجود در پارس خودرو در دیگر پروژه های آتی مرکز تحقیقات مثل ساخت گیربکس های AMT و فرمان برقی خودروهای جدید بهره مند شود .

عباس ترابی معاونت تولید و پشتیبانی پارس‌خودرو با بیان این خبر گفت : به دنبال ازکارافتادن دستگاه شنک موجود در آزمایشگاه تست غیر مخرب (NDT) در مرکز تحقیقات سایپا و عدم همکاری شرکت شنک آلمان، تیم مکاترونیک پارس‌خودرو جهت رفع مشکل و همکاری با تیم فنی تحقیقات سایپا به آن مرکز اعزام شد که در نهایت موفق به عیب‌یابی نهایی و راه‌اندازی دستگاه شد.

وی گفت: با راه‌اندازی این دستگاه علاوه بر جلوگیری از بروز مشکل در خودروسازی کشور، گامی بلند در خودکفایی فنی در گروه خودروسازی سایپا برداشته شد و تحقق شعار جهش تولید با رفع نیاز به کشورهای خارجی و شکست تحریم‌های ظالمانه به منصه ظهور درآمد.

ترابی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به در خواست و اعلام علاقه مندی مرکز تحقیقات سایپا کارگروهی مشترک جهت توسعه سطح اشتراک دانش فنی دو طرف و در راستای موفقیت صنعت خودروسازی کشور، تشکیل شود.

گفتنی است دستگاه شنک موجود در آزمایشگاه تست غیر مخرب (NDT) در مرکز تحقیقات سایپا، یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین دستگاه‌های موجود در خودروسازی کشور است که نیاز صنعت کشور را در خصوص تست تخریب و شرایط ایجادشده در تصادفات و ترمزهای ناگهانی و شدید، به‌صورت کاملاً ایمن، شبیه‌سازی می‌کند.

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :