قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

تمدید مهلت واریز وجه طرح پیش فروش قبلی سایپا تا پایان هفته/ آغاز شماره‌گذاری محصولات زامیاد و پارس خودرو

تمدید مهلت واریز وجه طرح پیش فروش قبلی سایپا تا پایان هفته/ آغاز شماره‌گذاری محصولات زامیاد و پارس خودرو

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از اجرای سه طرح فروش دیگر به شیوه فوق‌العاده (فوری) محصولات سایپا تا پایان سال خبر داد و گفت: براساس رویه‌ای که در ماه‌های اخیر وجود داشته، گروه خودروسازی سایپا تا پایان سال، سه طرح فروش فوق العاده دیگر نیز خواهد داشت که در هر یک از این طرح ها، انواع محصولات سایپا با موعد تحویل کمتر از ۹۰ روز عرضه می‌شود.

به گزارش سایپانیوز، مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا اظهار کرد: علاوه بر این طرح‌های فروش فوق‌العاده، سایپا طرح جدید فروش خودرو به شیوه پیش فروش با موعد تحویل کمتر از یک سال را نیز دی‌ماه امسال اجرا خواهد کرد که براساس آن ۳۰ هزار خودرو از انواع محصولات به مشتریان و متقاضیان عرضه خواهد شد.

باقری با بیان اینکه در طرح های فروش گروه خودروسازی سایپا از خرداد امسال تاکنون، بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی مشارکت کرده و از این بین حدود ۲۲۵ هزار نفر در فرآیند قرعه کشی انتخاب شده اند، افزود: طرح های متنوع فروش محصولات سایپا به صورت مستمر تا پایان سال ۹۹ ادامه می‌یابد تا هموطنان و مشتریان سایپا این اطمینان خاطر را داشته باشند که تولید و تحویل محصولات این گروه خودروسازی با روند خوب و مطلوبی ادامه دارد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا به تمدید مهلت واریز وجه مشتریان منتخب در طرح فروش قبلی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تعطیلی بسیاری از شهرهای کشور در هفته گذشته، مشکلاتی در واریز وجه منتخبین طرح فروش مشارکت در تولید سایپا به وجود آمد و به همین دلیل این مهلت برای مشتریان تا پایان هفته جاری تمدید شده است.

باقری در ادامه اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بروز یک سری مشکلات، شماره گذاری وانت‌های تولیدی شرکت زامیاد با مشکل مواجه شده بود که با تلاش های صورت گرفته و همکاری نهادهای ذی ربط این مشکل رفع شده و شماره‌گذاری محصولات نیسان زامیاد به زودی از سرگرفته می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا از دریافت مجوز نهایی برای شماره گذاری خودروهای ساندرو شرکت پارس خودرو نیز خبر داد و افزود: پس از رایزنی های متعدد، مقرر شد محصولات تولید شده ساندرو با مدل سال ۹۸ شماره گذاری شوند که این اقدام از فردا، یکشنبه انجام خواهد شد.

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :