بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پارس خودرو

بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پارس خودرو

مديران عامل بانك تجارت و گروه خودروسازي سايپا بر تحكيم همكاري‌هاي ميان دو مجموعه با هدف رونق هرچه بيشتر جريان توليد تأكيد كردند.

به‌گزارش روابط عمومی پارس خودرو، در آيين افتتاح شعبه بانك تجارت مستقر در شرکت سايپا كه باحضور مديران عامل دو مجموعه و جمعي از معاونان و مديران ارشد برگزار شد، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا ضمن قدرداني از حمايت و همكاري بانك تجارت در جهت كمك به توسعه و رونق توليد، گفت: مديريت ارشد بانك تجارت با درك صحيح از اهميت توليد در شرايط نبرد اقتصادي كشور، حمايت‌هاي ارزشمندي از صنعت خودرو و قطعه‌سازي به‌ويژه گروه سايپا به‌عمل آورد.

 سيدجواد سليماني افزود: گروه سايپا تلاش كرده در مسير همكاري با بانك تجارت، ضمن ثبات و ايجاد نظم و انضباط مالي، زمينه استفاده از روش‌ها و رويكردهاي نوين را فراهم كند.

وی با اشاره به بسترسازي‌هاي مناسب سخت‌افزاري و نرم‌افزاري از سوي بانك تجارت جهت بهره‌برداري مشتريان تصريح كرد: ارائه خدمات نوين از سوي بانك تجارت به كاركنان سايپا از جمله اهداف همكاري ميان دو مجموعه است.

در اين مراسم همچنين رضا دولت‌آبادي مدیرعامل بانك تجارت نیز، هدف اين مجموعه را ارائه خدمات نوين بانكي به كاركنان گروه سايپا عنوان كرد و گفت: خدمات سريع، با تكيه بر امكانات نرم‌افزاري جذاب و مفيد براي كاركنان سايپا را به‌عنوان يك مجموعه بزرگ از مشتريان بانك تجارت در دستوركار داريم.

 مدیرعامل بانک تجارت در ادامه حضور خود در گروه خودروسازی سایپا از شرکت پارس خودرو نیز بازدید کرد.

دولت آبادی و هیات همراه ضمن بازدید از شرکت پارس خودرو، از بخش های مختلف این شرکت از جمله نمایشگاه خودروهای کلاسیک پارس خودرو بازدید کردند.

در این بازدید که سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مصطفی مدبر، مدیرعامل پارس خودرو نیز حضور داشتند، طرفین ضمن دیدار و گفتگو بر لزوم همکاری بیشتر در حوزه های مختلف تامین مالی و حمایت های توسعه ای تاکید کردند.

گفتني است با هدف ارائه خدمات گسترده بانكي به كاركنان سايپا، نخستين باجه بانك تجارت شعبه چيتگر، در اين شركت آغاز به‌كار كرد.

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :