لزوم اجرای عدالت بین کارکنان در تمام سطوح/توجه به ساخت داخل در دستورکار

لزوم اجرای عدالت بین کارکنان در تمام سطوح/توجه به ساخت داخل در دستورکار

مدیرعامل پارس‌خودرو در راستای ایجاد تعامل گسترده با پرسنل شرکت با رؤسا و سرپرستان معاونت‌های تولید و کیفیت نشستی صمیمانه برگزار کرد.

درجلسه هم‌اندیشی مدیرعامل با رؤسای معاونت تولید و کیفیت مطرح شد
به گزارش روابط عمومی، در این نشست مهندس علی شیخ‌زاده، مدیرعامل پارس‌خودرو بر اهمیت جایگاه رؤسا و سرپرستان به عنوان حلقه رابط بین مدیریت و کارگران اشاره کرد وگفت: با کمک شما عزیزان و پرسنل زحمتکش شرکت باید تمام توان و انرژی را برای تولید ثروت بکار بگیریم و برای کارکنان و سهامداران شرکت به‌عنوان ذینفعان اصلی تلاش کنیم.
مدیر عامل پارس خودرو ضمن تاکید بر لزوم داخلی سازی و توسعه محصول در شرکت های خودروسازی گفت: ما در این شرایط چاره ای جز توجه به توان داخل و داخلی سازی قطعات برای توسعه محصول و رشد و رونق تولید صنعت خودرو نداریم و در این راستا و برای رسیدن به این هدف مهم نباید زمان را از دست بدهیم. وی ادامه داد: قطعاً با تلاش و همیاری تمامی شما عزیزان می توانیم از شرایط فعلی عبور کنیم و من یقین دارم شرکت پارس خودرو با این نیروی متخصص و توانمند و ظرفیت های موجود می تواند دوباره روزهای روشن تری از گذشته برای خود ترسیم کند.
مدیر عامل پارس خودرو استراتژی خود را فعالیت و کار بیشتر برای رسیدن به خودکفایی در تولید خودرو با استفاده از پتانسیل‌های موجود در بدنه شرکت اعلام کرد و گفت: باید جانشین پروری و همچنین یک سیستم جامع برای ارزیابی عملکرد کارکنان ایجاد کنیم تا شرایط برای رشد و ارتقاء متخصصان و زحمتکشان شرکت فراهم شود.
وی درد امروز جامعه صنعتی را عدم مسئولیت‌پذیری برخی کارکنان دانست و گفت: تعهد و تخصص در کنار هم می‌تواند منشأ اثر شود و بدون همدلی و همکاری نمی توان به پیشرفت و توسعه رسید. مدیرعامل پارس‌خودرو گفت: یکی از مأموریت‌های جدی هر مدیری در شرایط کنونی کشور حفظ نیروی انسانی است که این موضوع با جدیت در پارس خودرو مدنظر قرارگرفته است و با همه توان در این شرایط سخت کنار هم خواهیم ایستاد.
گفتنی است در این نشست مدیر ارتباطات, مدیر منابع انسانی و اداری و همچنین نماینده کارگران نیز حضور داشتند و پیش از صحبت‌های مدیرعامل پارس‌خودرو، تعدادی از رؤسا به نمایندگی از پرسنل در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در برقراری ارتباط مستمر با کارگران تقدیر و تشکر کرده و به ارائه مسائل و مشکلات و همچنین پیشنهادات خود پرداختند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :