پیام مدیرعامل شرکت پارس خودرو به مناسبت روز ملی صنعت و معدن؛

توجه به توانمندی های داخلی راهگشای اقتصاد کشور

توجه به توانمندی های داخلی راهگشای اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت.

بسمه تعالی

موفق ترین اقتصاد ها در جهان همواره با نگاه صحیح به حوزه تولید و خوداتکایی توانسته اند به جایگاه تاثیرگذار در مناسبات جهانی برسند. زیرا مدیریت اقتصاد بدون تولید ملی معنای روشنی ندارد. تولید داخلی کلیدی است که می تواند قفل های اقتصادی و اشتغال را باز کند و رسیدن به این مهم بدون تلاش و همت ملی محقق    نمی شود.

دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را باید روز همت ملی برای روشن نگه داشتن چراغ تولید در کشور به حساب آورد. زیرا همانطور که بر همگان روشن است، در طول 41 سال گذشته دشمنان این مرز و بوم همه تلاش خود را به کارگرفته اند تا در مسیر حرکت ایران در حوزه های  اقتصاد و صنعت دست انداز هایی از جنس تحریم ایجا کنند. هر چند وضع ناجوانمردانه تحریم ها در سال های اخیر تا اندازه ای کار صنعت گران ایران را مشکل کرده است اما، سنگر تولید با همت صنعت گران و کارگران ایران خالی نمانده و نمی ماند.

نگاه به توانمندی های داخلی و استفاده از پتانسیل های موجود در کشور، طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب، تنها راهی است که کشور می تواند به کمک آن در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد. از این رو بر صنعت گران کشور واجب است که همه تلاش خود را به کار بگیرند تا در دهه پنجم انقلاب اسلامی، ایرانی قدرتمند در حوزه اقتصاد و صنعت حاصل شود. اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه همکاران و صنعت مردان ایران تبریک گفته و برای آنها آرزوی افزونی همت و نعمت دارم.

 

مصطفی مدبر

مدیرعامل پارس خودرو

news.parskhodro.ir 27780 امتیاز به خبر :