پیام مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت هفته دفاع مقدس

تلاقی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی و یادواره خون شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی را در  امتداد خون پاک شهیدان کربلا می دانیم و بر این باوریم که دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که  بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند  ودر برابر ابرقدرتان شرق و غرب جهان ایستادگی کردند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه ای خود شکوفا داشته باشند.

تبریک می گوییم به دلیران ایران زمین، پس از هشت سال دفاع دلیرانه رزمندگان نه تنها دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند بلکه در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت و همگان به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

یکی از نتایج مهم دفاع مقدس، نقش آن در توسعه سیاسی و اقتصادی بود؛ چه آنکه ضرورت اجتناب ناپذیر هر توسعه ای، عبور از بحران ها است و جنگ، با شرایط دشوارش، یکی از بحران هایی بود که نظام ما با عبور از آن، زمینه توسعه همه جانبه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم آورد.

امروز نیز در جنگ اقتصادی دیگری که تمامی ابرقدرتان با عواملشان به راه انداختند آنچنان پیروزمندانه و سر افرازانه به پیش می رویم که درماندگی و واماندگی را در جبهه آنها به وضوع مشاهده می کنیم. صنعت خودروسازی نیز با نگاه به توانمندی های خود و اتکاء به داشته های داخلی خود توانست از این آزمایش سربلند و پیروز سر برآورد، آفرین بر شما طلایه داران صنعت خودروسازی در شرکت وزین پارس خودرو که همواره از آرمان های این انقلاب پاسداری کرده و لحظه ای یاس و ناامیدی به خود راه نداده اید. با نهایت احترام توفیقات بیشتر شما را از خداوند منان مسئلت دارم .  

                                                                                   مدیر عامل

                                                                                 مصطفی مدبر  

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :