پیام مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت روز صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی فعالان این حوزه و پرسنل زحمتکش شرکت تبریک گفت.
 

به گزارش روابط عمومی، متن پیام مدیرعامل شرکت پارس خودرو بدین شرح است:

بسمه تعالی
موفق ترین اقتصاد ها در جهان همواره با نگاه صحیح به حوزه تولید و خوداتکایی توانسته اند به جایگاه تاثیرگذار در مناسبات جهانی برسند زیرا مدیریت اقتصاد بدون تولید ملی معنای روشنی ندارد. تولید داخلی کلیدی است که می تواند قفل های اقتصادی و اشتغال را باز کند و رسیدن به این مهم بدون تلاش و همت ملی محقق نمی شود.

دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را باید روز همت ملی برای روشن نگه داشتن چراغ تولید در کشور به حساب آورد. زیرا همانطور که بر همگان روشن است، در طول سالیان گذشته دشمنان این مرز و بوم همه تلاش خود را به کارگرفته اند تا در مسیر حرکت ایران در حوزه های اقتصاد و صنعت دست اندازهایی از جنس تحریم ایجاد کنند. 

هر چند اعمال ناجوانمردانه تحریم ها در سال های اخیر تا اندازه ای کار صنعت گران ایران را مشکل کرده است اما، سنگر تولید با همت صنعت گران و کارگران ایران خالی نمانده و نمی ماند. 

شرکت پارس خودرو هم به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت خودرو همواره تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران اسلامی و تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب به کار گرفته و امسال هم برنامه های گسترده ای برای رشد تولید، افزایش خود اتکایی و توسعه محصول برای خود تدوین کرده و در دستور کار دارد.

بنده نیز به عنوان سرباز ایران اسلامی در سنگر اقتصادی و صنعتی کشور این روز بزرگ و مبارک را به تمامی هم سنگران، فعالان خانواده بزرگ صنعت و معدن و تجارت کشور و همچنین کارگران زحمتکش و غیور کشورم تبریک و تحنیت عرض می کنم و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در مسیر رشد و توسعه همه جانبه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ترابی_مدیرعامل پارس خودرو

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :