آگهي تمدید مناقصه عمومی
شماره 37 -1401
شركت پارس خودرو در نظر دارد نسبت به تامین اقلام ذیل از شرکتهای واجد الشرایط اقدام نماید؛ لـذا از كليـه تامین کنندگان با فعاليت مرتبط و با تجربه دعوت به عمل مي آيد با توجه به بازه زمانی ذیل اقدام نمایند.
جدول زمانی انجام مناقصه
|
مهلت دریافت اسناد مناقصه
و ارسال مدارک
|
تا پایان وقت اداری یک شنبه مورخ 1401/11/09
|
آدرس محل دریافت اسناد و ارایه مدارک: تهران، كيلومتر 9 جاده مخصوص كرج، شرکت پارس خودرو، معاونت بازرگاني، مدیریت خریدداخل، اداره خرید تجهیزات و ماشین آلات . تلفن : 48914529 و 48913233 ، 48914544
هزینه خرید اسناد و شرکت در مناقصه : واریز مبلغ 500.000ریال(پانصد هزارریال) به حساب جام شماره 7297376425 بانک ملت بنام شرکت پارس خودرو و ارائه فیش واریزی آن به همراه معرفی نامه معتبر.
بدیهی است ارائه و تحویل مدارک هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد ؛ لذا تیم ارزیابی پارس خودرو به منظور بررسی و ارزیابی توان فنی – بازرگانی(پاکت الف) شرکت های داوطلب ، از امکانات آن مجموعه بازدید خواهد نمود.
شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبولی تمامی شروط اسناد مناقصه می باشد.
از برنده مناقصه یک فقره چک یا تضامین بانکی معادل کل مبلغ خرید اخذ خواهد شد و تا پایان تعهدات نزد دریافت کننده کالا باقی خواهد ماند.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
ردیف
|
شرح
|
تعداد
|
توضیحات
|
الزامات
|
1
|
پین فیکسچرهای بدنه
|
2887
عدد
|
طبق اسناد مناقصه
|
تولیدکنندگان
|
روابط عمومی شرکت پارس خودرو