آگهي مناقصه عمومی
شماره 73
شركت پارس خودرو در نظر دارد نسبت به تامین اقلام ذیل از شرکتهای واجد وشرایط اقدام نماید، لـذا از كليـه تامین کنندگان با فعاليت مرتبط و با تجربه دعوت به عمل مي آيد نسبت به دریافت و ارسال اسناد و مدارک مناقصه با توجه به بازه زمانی ذیل اقدام نمایند.
جدول زمانی انجام مناقصه
|
آغاز توزیع اسناد مناقصه
|
ساعت 9 صبح مورخ یکشنبه 1401/11/16
|
مهلت ارسال مدارک مناقصه
|
تا پایان وقت اداری مورخ دوشنبه 1401/11/24
|
آدرس محل دریافت اسناد و ارایه مدارک: تهران، كيلومتر 9 جاده مخصوص كرج، شرکت پارس خودرو، معاونت بازرگاني، مدیریت خریدداخل، اداره خرید تجهیزات و ماشین آلات . تلفن : 48913409 و 48914386 ، 48914544
هزینه خرید اسناد و شرکت در مناقصه : واریز مبلغ 500.000ریال(پانصد هزارریال) به حساب جام شماره 7297376425 بانک ملت بنام شرکت پارس خودرو و ارائه فیش واریزی آن به همراه معرفی نامه معتبر.
بدیهی است ارائه و تحویل مدارک هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد .لذا تیم ارزیابی پارس خودرو به منظور بررسی و ارزیابی توان فنی –بازرگانی(پاکت الف)شرکت های داوطلب ،از امکانات آن مجموعه بازدید به عمل آورد.
شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبولی تمامی شروط اسناد مناقصه می باشد.
از برنده مناقصه یک فقره چک یا تضامین بانکی معادل کل مبلغ خرید اخذ خواهد شد و تا پایان تعهدات نزد دریافت کننده کالا باقی خواهد ماند.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
ردیف
|
شرح
|
تعداد
|
آیتم
|
توضیحات(شماره فني)
|
الزامات
|
1
|
الکتروگيربکس
|
2
|
دستگاه
|
CVFM2-6145-B-87
|
شرکتهای بازرگانی
|
2
|
الکتروگيربکس5/1کيلوات
|
1
|
دستگاه
|
CVFM2-6195DAB-649
|
شرکتهای بازرگانی
|
3
|
الکتروگيربکس5/1کيلوات
|
1
|
دستگاه
|
CVFM2-6195DAB-559
|
شرکتهای بازرگانی
|
روابط عمومی شرکت پارس خودرو