تمدید آگهي مناقصه عمومی
شماره90 -1401
شركت پارس خودرو در نظر دارد نسبت به تامین اقلام ذیل از شرکتهای واجد وشرایط اقدام نماید، لـذا از كليـه تامین کنندگان با فعاليت مرتبط و با تجربه دعوت به عمل مي آيد از روز سه شنبه مورخ 02/12/1401 لغایت شنبه مورخ 06/12/1401 (ساعت 9 صبح لغایت 15 عصر) نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
آدرس محل دریافت اسناد و ارایه مدارک: تهران، كيلومتر 9 جاده مخصوص كرج، شرکت پارس خودرو، معاونت بازرگاني، مدیریت خریدداخل، اداره خرید کالای اداری و عمومی. تلفن : 48914082 و 48914516
هزینه خرید اسناد و شرکت در مناقصه : واریز مبلغ 500.000ریال(پانصد هزارریال) به حساب جام شماره 7297376425 بانک ملت بنام شرکت پارس خودرو و ارائه فیش واریزی آن به همراه معرفی نامه معتبر.
بدیهی است ارائه و تحویل مدارک هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد .لذا تیم ارزیابی پارس خودرو به منظور بررسی و ارزیابی توان فنی –بازرگانی(پاکت الف)شرکت های داوطلب ،از امکانات آن مجموعه بازدید به عمل آورد.
شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبولی تمامی شروط اسناد مناقصه می باشد.
از برنده مناقصه یک فقره چک یا تضامین بانکی معادل کل مبلغ خرید اخذ خواهد شد و تا پایان تعهدات نزد دریافت کننده کالا باقی خواهد ماند.
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
ردیف
|
شرح
|
تعداد
|
واحد
|
توضیحات
|
الزامات
|
1
|
اقلام زیمنس
|
28
|
آیتم
|
مطابق با مشخصات فنی در اسناد مناقصه
|
ترجیحاً تامین کننده اصلی
|
روابط عمومی شرکت پارس خودرو