پارس‌خودرو برای مبازره با کرونا آماده است

پارس‌خودرو برای مبازره با کرونا آماده است

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و ضرورت پیش‌گیری از آن، شرکت پارس‌خودرو نیز با تأکید مدیریت محترم عامل در خصوص حفظ سلامت کارکنان، اقدامات لازم را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی پارس خودرو ؛ مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت پارس‌خودرو ضمن اشاره به آمادگی پارس‌خودرو در مبارزه با ویروس کرونا گفت: این شرکت در هماهنگی با مدیریت ارشد سازمان، اقدام به تشکیل کمیته بحران کرده است.

غلامعلی شاهسوار ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفته است، دستورالعمل‌های لازم بهداشتی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دریافت کرده‌ایم و بر اساس همین دستورالعمل‌ها 17 اقدام پیشگیرانه را در سطح شرکت انجام داده‌ایم.

او افزود: تشکیل تیم اجرایی در حوزه معاونت منابع انسانی، تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی شامل شستشو و ضدعفونی مناطق پرخطر، شناسایی نقاط پرخطر مانند گیت‌های ورود و خروج، آشپزخانه، رستوران‌ها، توزیع ماسک و دستکش به گروه‌های در معرض خطر، تغییر ساعت خروج کارکنان از گیت‌ها، تعطیلی مجموعه ورزشی و مهدکودک بخشی از اقدامات انجام‌شده در مرحله اول برنامه‌های ستاد پیشگیرانه هستند.

شاهسوار تصریح کرد: همچنین بیش از 10 برنامه عملیاتی دیگر نیز در این خصوص پیش‌بینی و انجام‌شده است که کنترل وضعیت سلامت کارکنان و مراجعین در بدو ورود به شرکت از طریق انجام تب سنجی در گیت‌ها از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته است.

مدیر ایمنی و بهداشت شرکت پارس‌خودرو در پایان گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت پارس‌خودرو جهت پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است و امیدواریم با پایش و کنترل شرایط توسط ستاد پیشگیری از این ویروس، پارس‌خودرو پاک‌ترین شرکت لقب بگیرد.

news.parskhodro.ir 29229 امتیاز به خبر :